duminică, 2 decembrie 2012

Top filme romanesti - Leapsa cinefila

Am primit aceasta leapsa/provocare de la Jovi - Filme Carti si am zis sa ii dau si eu curs pentru ca e o idee buna, mai ales ca ieri a fost si Ziua Natioanala a Romaniei.
Nu am vazut atat de multe filme romanesti la viata mea, dar incerc sa recuperez, mai ales pe cele din generatia veche. Veti gasi jos un top cu filmele romanesti pe care le-am vazut pana acum si mi se par mie cele mai bune. Ordinea e aleatorie.


1. Portretul luptatorului la tinerete - r. Constantin Popescu Jr.




2. S-a furat o bomba - r. Ion Popescu-Gopo

  


3. Eruptia - r. Liviu Ciulei


4. Toata lumea din familia noastra - r. Radu Jude



 5. Dupa Dealuri - r. Cristian Mungiu




6. 4 luni, 3 saptamani si 2 zile  - r. Cristian Mungiu




 7. Filantropica - r. Nae Caranfil




8. La Moara cu noroc - r. Victor Iliu

 




9. Crulic - r. Anca Damian





 

 Si cam asta e, sper ca nu am uitat vreun film. Mai puteti gasi si alte topuri la Adina, Angela, Jovi, Adriana, Maria

2 comentarii:

  1. vad dupa dealuri in majoritatea topurilor si eu nu l-am vazut inca...ce ciuda imi e :D
    si mie mi-a placut crulic, este un film care merita sa fie pe lista

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bun domne, trebuie sa il vezi :D. Da si mie mi-a placut Crulic, nu e cel mai bun dar oricum e un experiment si un concept fresh si original

      Ștergere